morjaguar ben de biraz bakındım size yazdıktan sonra, ropörtajını okudum biraz istisnai bir hayat olmuş o kızınki, 3 yaş civarında anne babası ayrılmış, küçük yaşlardan itibaren babasıyla beraber şehirden şehire geziyormuş konserler için ve bir yerde de kalabalık ortamları çok sevmediğinden bahsediyordu, bu da okulsuz hayatın bir sonucu olabilir.
Bir de birinin bu posta yazdığı ve benim ilk defa duyduğum waldorf sistemi çok ilgimi çekti, benim bakış açıma çok uygun ama küçük bir şehirde yaşıyorum, burada bu eğitimi hakkıyla verecek nitelikte bir kurum olacağını sanmıyorum. Ben kızımın geleceği üzerine düşünürken akademik bir kaygı hiç taşımam, çünkü kendim şu an doktora tezi yazıyorum ve akademik başarının iyi bir şey olmadığını ve insan doğasına uygun olmadığını düşünüyorum; ulaştığı noktayı çocuğunun geleceği için hayal etmeyen, ulaşamadığına çocuğu ulaşsın isteyen çoğu anne baba gibi 🤭 Hep çocuğum sanatçı olsun isterim, waldorf da sanat temelli bir eğitim sistemiymiş, bu sebeple çoook ilgimi çekti, bilgilenmek ve kızıma bu konuda katkı sağlayabilmek için daha da fazla araştıracağım.