morjaguar sahsi dusuncem; online egitim diye bir egitim sistemi olmamali. Dil Okulunda calistim pandemi doneminde hicbir ogrenci basarili olamadı. Asosyal bir kisilik, arkadaslik edinememe, ozguven eksikligi, iletisimsizlik, ice kapaniklik hepsi bunlarin yetiskinleri etkiliyorsa cocuklari hayli hayli etkiler. Eğitim sistemini zaten mahfettiler bir de bu cikarsa tamamen mahfolur. Çocukları ekrandan uzak tuttukca ekrana baglayan bilgisayara baglayan bir sistem olmamali.
Muhtemelen online sistem gibi bir duruma acik olacak bu durum o yuzden dusuncem bu. Cocuklarin sadece egitime degil sosyallesmeye ozguven kazanmaya tek basina bir seyleri basarmaya ihtiyaclari var. O yuzden karsiyim maalesef. Turkiyedeki egitim sistemi cok mu güzel? Tabiki hayir avrupayi gorunce, ama bir de bu guzel olmayan egitim sistemine bunu da eklerlerse sıkıntı cok buyuk olur