Birkullanici Cumartesideb beri küçük bir kızarıklık var hala geçmedi.tüm göze yayılmamış küçük bir alan sadece .bu yüzden götürsemmi saçmamı ,geçecekolsa şimdiye geçmezmiydi.bebeğim 7 aylık
amansallagitsin Birkullanici bzmde oldu doktora goturduk 12 aylikdi o zmn damla verdi bi hfta kullan gecmezse gel die bnde kullanmadim 1 hftda gecti. Muhtemelen prmgini soktu gozune