Elflnaaa ilk zamanlar zor geliyo insana ama dediginiz gibi suan bilmedig bi yerde ve sadece bizim kalp sesimizi ve kokumuzu sıcaklıgımızı bilmek istiyo ve o sıcaklıkta uyuyo. Bizimkinin uykusu cok yok düzenli de degil meme de uyuma istegi büyüdükce toparlanıyo ama 40 ndan snra üc aydan snra diye bisey yok alısana kadar yatagına koycagnz zaman sıcak olmasna özen göstern bir de etrafına yastık koyabılırsnz sırtına karın kısmına kucak havası olsun diye belki iyi geleblir saglıkla büyüsün ☺️