Kızlar merhaba, güzel kızım 4 ay 10 günlük oldu 4 aylıkken devlet aşılarını yaptırdım vegaferon adında bir ilaç verdiler. İçeriğini okudum ve henüz hiç kullanmadım. Doktor sıkıntısı çekiyodum bir doktor buldum ama şuan telefonu yok bende ve doktora gitmemize 1 ay var daha. Bestiron damla ya da ocean damla alsam vegaferon yerine sorun olur mu acaba? Bi kaç hemşire arkadaşım bestiron al bir şey olmaz en sağlıklısı o dişte leke yapmaz dedi. Ben doktora danışmadığımdan şüpheyle yaklaştım ve 10 gündür de ilaca başlayamadım başlamam gerekiyor ne yapmalıyım?