S2022 Kızlar selam bebeğim 5ay 20günlük şuan 1 no mama kullanıyoruz ama 2 numaraya tam olarak ne zaman geçiliyor?
KubeyHatun S2022 Ben 5 ay 25 günlük olduğunda şu an 5+7 1 ile 2 yi karıştırıp 6. Ayda tamamen 2 ye geçmek istiyorum yumuşak geçiş olsun diye ama doğru mu bilmiyorum.
Cnslrsln S2022 6 ayını doldursun yani sizin için 10 gün sonra 2 numara mama kullanmaya başlanmalı ama mesela 3 gün sonra mamanız biter 1 hafta için 1 numara almayın direkt geçin 2 numaraya. Ben son 4 gün kala bitmişti mamam direkt iki numaraya geçmiştm
Ysgl26 KubeyHatun hayr tabiki karıştırmayın kedi maması mı bu 😄 ikisinin içmdeki vitaminleri besin değerleri içerikleri farklı kaırştırmayın..5 buçuk aylıkken eşim yanlışlıkla 2 numara almıştı doktoru aradım geçebilirsiniz 2 ye sorun değil dedi öyle yaptık .
Ysgl26 KubeyHatun kedilerin mamalarını değiştirmeden ben de karıltırıyorum ishal olmasınlar diye ahaha ama bebeğe olmaz 😄