Arkadaşlar merhaba , çalıştığım için bebeğime annem bakıyor kızım 7 aylık.
Geceleri uykuda hiç bir problemimiz yok ama gündüzleri en fazla 2 saat uyuyor ve çok zor uykuya geçiyormuş. Bana garezi var bu çocuğun diyor annem 😀 neden böyle olabilir anlayamadım 😐