Denizanasi92 Kbrky52 ilk dişlerde işe yarıyor ilk sürdüğümde günlerce uyumayan çocuk kesintisiz 2 saat uyumuştu. Ama azı dişlerinde pek işe yaramadı
PamukPrensesannesii Kbrky52 valla biz tetagil kullandık idare ederdi çokta bir etkisi yok bence. Dentinox iyi geldi bize
Tuba_engn Kbrky52 Bebeğim 27 aylık hala kullanıyorum.(Son azı dişler) Doktorum jeli asla önermedi. Direk tetagil ile başladık.
Hndealnathn 26 aylık kızım bu ay dişler tamamlandı ve daha geçtiğimiz aya kadar kullanıyordum şükür sakinligiyordu