Dün akşama doğru duş aldırdım 1 buçuk yaşındayız saçlarını falan iyice kuruttum ama üşüttü mü ne olduysa sabah burnu nasıl akıyor sürekli hapşırıyor tıkalı gibi temizledim ama yine aynı dolu dolu arada öksürüyor sadece oda hafif ama ilerlemesinden korkuyorum ne yapabilirim birde aşımız var sağlıkocsğına gideceğiz ama ertelesem mi hem hastalık hem aşılar ne yapabilirim