Ezonunannesi20 ekrana maruz kalma durumlarında yaşanan sıkıntıları araştırmanızı tavsiye ederim. Sadece izleme değil, tv den duyduğu tüm sesler onun gelişimi açısından çok zararlı. Şuan küçük, biraz daha büyüdüğünde kitlenip izleyecek. Evet çok zor biliyorum tek başına olmak. Ben de aynı sizin gibi tek başıma bakıyorum kızıma, eşim nöbette olabiliyor, şuan 11,5 aylık ve daha 1 gün gündüz evde tv açmadım. Bence bu konu biz annelerin ekran alışkanlığıyla alakalı. Bebeğim olmadan önce de tv izleyen birisi değildim, sanırım o yüzden şuan hiç eksikliğini hissetmiyorum. Amacım sizi yargılamak değil, haddime de değil. Sadece biraz çabalamakta fayda var. 🙏🏻