Alerjik bi bebeğim var burda çok post paylaştım biberon almıyor nasıl alıştırabilirim diye 4. Ayda katı diyete başlayınca benim sütüm azaldı şuan da yok denecek kadar az ama memesiz yapamıyor uykuya geçişte emerek uyuyor zaten ek gıda deseniz hiç yok birşey yemiyor yedikleri sınırlı zaten ama yiyebildiklerini de çok az yiyor bazen hiç yemiyor aç kalıyor mamayı bu zamana kadar şırıngayla verdim aylardır neler çektik birlikte şuan ayın 25 nde 1 yaşını dolduracak bi 15 gündür felan biberon alıyordu gayette her vermem de düzenli içiyordu ama en fazla içtiği 100 cc buna şükür diyordum ama şuan yine almıyor böyle bi çocuk 10 gün düzenli yesin geri kalan günler aç geziyor gelişimi çok çok geri de zaten küçücük kaldı gelişmiyor aç olduğu halde mamasını içmez yemek yemez 4. Aydan beridir böyleyiz çok zor günler geçirdik çok doktorlara götürdük ama doktorlar da haklı olarak biberon almazsa bizim yapabileceğimiz birşey yok bu şekilde gelişimi geride kalacak iyice diyorlar