yigithanmom54 1 yaş 5 günlük oğlum ve yürümüyor zaten hiç emeklemedi çok teşvik ettim ama olmadı hep ellerimizle tutup bizim yürütmemizi istedi. Ayakta tam olarak duramıyor desteksiz. Acaba doktora götürmeli miyim ne zaman yürür neler yapmalıyım teşvik için
Ma-belle yigithanmom54 benim de kızım 11,5 aylık henüz yürümüyor, tek başına ayakta duramıyor çok normal 😊 16 aylıkken yürümüştü arkadaşımın kızı. Şuan kafanıza takacak bir durum yok merak etmeyin 🫶
A2B4 yigithanmom54 canım 18.aya kadar yolu var.biz bugün 12 aylık olduk 11.aydan beri yürüyor ama kıyaslama lütfen.kimseyle kıyaslama evladını.yürüme harici neler yapıyor gelişimi nasıl?
yigithanmom54 anorganikanneeee yani şöyle bana tutunup kalkıyor ama henüz başka yerlere tutunarak yürümüyor ve hep ayakta durmak istiyor yürümese bile
anorganikanneeee yigithanmom54 kızım 14 aylık yürümüyor daha. Doktorumuz, tutunarak yürüyor ayakta durabiliyorsa sıkıntı değil demişti
Ozlembahoz123 @“yigithanmom54”#p2575862 Biz de 1 yaşındayız yürüme yok emekleme var Ayakta durmaya çalışmak var Her çocuğun kendine özgü olduğuna İnanırım bazen de çok zayıf oldukları olduğu için ne yürüyemedikleri oluyor tabii Benimki yaşına göre zayıf
yigithanmom54 Ozlembahoz123 benimki de ortalama bir bebek kilosu boyu yani normal ama anlamadım gerçekten her bebek çok farklı çevremdeki çoğu bebek 10 aylıkken yürümeye başladı 🥲
Asym33 yigithanmom54 Doktorlar 18. Aya kadar normal diyor yürüteç kullandın mı hiç genelde yurutecte zaman geçiren bebeklerin daha geç yürüdüğü söyleniyor
yigithanmom54 Asym33 evet yürüteç kullandık 1 aydır kullanmıyoruz ama bende biraz ona bağlıyorum bir daha çocuğum olduğunda kullanmam açıkçası
Bahtszbedevi yigithanmom54 Benim oğlumda hiç emeklemedi 10. Ayda sıralamaya başladı. 14. Aya kadar böyle devam etti. 14. Ayda birden yürümeye başladı. Biraz cesaret meselesi bence 18. aya kadar normal kabul edilen kaynaklar mevcut. Karşısına sevdiği bir nesne veya birini alın. Ellerinden tutarak yürütün 1-2 adım kala ellerini farketmeden bırakın sonra adımları git gide büyütün. Ben bu şekilde yürütebildim 14. Ayda
yigithanmom54 Bahtszbedevi genelde o şekilde yürütüyoruz bazen bırakıyorum ama düşecek korkusu da var biraz tabi🥲😁
Ozlembahoz123 yigithanmom54 bizim komşudan 2 ay öndeyiz emeklemiyor bile normal yani ya çok takılmamak lazım 😁
Asym33 yigithanmom54 Ondan kaynaklı olabilir ben hiç kullanmadım 10. Ayında tamamen desteksiz yürüyordu ama oğlum hep hevesliydi yürümeye 6. Ayında tutunup kalkıyordu koltuk kenarında yürüyordu babamda hep ayakta desteksiz bırakıyordu hep bı yürütmeye çalışıyordu sonundada 10. Ayından beridir bizi perişan eden bebem var 😂
Noname21 yigithanmom54 benim kozom 14/15 aylıktı yürüdüğünde önemli olan ayakları yere düzgün basıyor mu bir iki adım dahi atabiliyor mu
yigithanmom54 Noname21 parmak ucu basıyordu yürüteçten dolayı 1 aydır kullanmıyoruz baya bi düzeldi normal basıyo desteksiz ayakta durabiliyor çok olmasa da ama desteksiz adım atmıyor henüz
ozgesrc yigithanmom54 endise etmeniz icin henuz cok erken🙂 18 aya kdr yolu var her bebegin gelisimi farkli onlar zamanini biliyo bende kizimda cok takmistim tam anlamiyla bagimsiz 15 aylik yürudü.
Angelss12 yigithanmom54 benim kızım da 11 ay 20 günlük yürümüyor emeklemedi hiç hep yuvarlanıyor ordan oraya desteksiz ayakta duramıyor geç dönmüştü zaten 7 aylıktı demek ki zamanj var diyoruz