Kilo alımı çok iyi olmayan ama ideal kilo aralıgında olan kızım 6 aylıkken 7 kg dı suan 7. Ayında ek gıdaya başlayalı beri emiyor mamaya gelince 30cc anca içiyordu maması bitti bende tekrar almadım ama aklımda soru işareti kaldı kaynanam ne zaman görüntülü konuşsak bu çocuk zayıflamış diyor ama bana göre öyle degil. Anne sütü de içiyor ama öyle çok sütüm yok . Siz mamayı kaç aya kadar kullandınız