Doğum için kayınvalidemdeyim diye yaşadığım ilçeden başka bi yerdeydim orada değilde burda aldırdık 2.topuk kanını 10 günlükken şu an 23 günlük olduk bugün aradılar oturduğum yerde ki sağlık ocağından yaptırdığımız topuk kanı uygunsuz diye iletilmis müdürlüğe ve tekrardan vermemiz gerekiyormuş,uygunsuz ne demek yani bir sorun mu var dedim bilmiyoruz bize uygunsuz diye rapor geldi bugün tekrar verin dediler….başına gelen var mı yani bi sorun olduğu için mi uygunsuz çıkmış yada uygunsuz ne demek 🤯🥺