Melihaslan5144 3 gün kuralıyla ilerlemenizde fayda var. Herhangi bir alerji durumu gelişirse neyin alerji yaptığını anlamanız açısından daha iyi. Meyveleri de sonraya saklamak en iyisi. Tatlıya alışınca kabak yedirmek zor olur 😄 Elmayı daha önce veriyordunuz ama sadece diliyle temas etmiş, yutmamış. Yani aslında ilk defa elma yiyecek. Sadece tat olarak değil alerji açısından da düşünmelisiniz. Şuan çok küçük, mama da alıyor o yüzden besleme mantığıyla değil tadım mantığıyla ilerlemelisiniz.