menekse_kaya34 Yeni doğan göz enfeksiyonu ve çapaklanma için kullanıp memnun kalan var mı yeni terramycın göz merhemj
hayalperest__ menekse_kaya34 bir iki sürmede geçti. 5 yıl oldu pek hatırlamıyorum ama çok üzülüyordum özellikle sabahları gözleri öyle görünce kremi kullandıktan sonra hemen geçince şaşırdım keşke daha önce sürseydim boşuna üzdüm kendımı demiştim ☺️
irva menekse_kaya34 Demlenmiş çaya pamuğu batırın ılık olsun ama.Gözlerine sürün çayın suyunu fazla sıkmayın pamuktan hafif sulu kalsın yani.
menekse_kaya34 hayalperest__ bende aynı durumdayim birde üstüne enfeksyon kapti bir gözü kızardı ve sisiti sürekli temizliyorum pamukla ama çok üzülüyorum ins hemen geçer bizimd bugün sabah başladım kreme birde sizinde gözlerde yaşarma oluyor muydu bizde yaşarma varda
hayalperest__ menekse_kaya34 yaşarma kızarma çapaklama oldu bazen gözü kapanıyordu temizliyordum öyle açılıyordu ama geçiyor çok şükür