NilDua Kızlar bugüne kadar devlet karşılamayan rota yaptırdık geçen ay. Bu ay ve bu aydan sonra hangi aşıları yaptırmalıyız devlet karşılamayan??
NilDua Asym33 Deletedmom_68 kızlar benim doktora sordum 1 yaşında yaptır diyor bana pasaklisinkukuli @
Deletedmom_68 NilDua takvim çıkarmadı mı? bize 3. 5. ve 13. aylarda planladı doktorumuz. iki dozunu yaptırdık 3. dozları önümüzdeki ay yaptıracağız
Asym33 NilDua Bende daha menejit yaptırmadım 1 yaşına daha dün girdi randevumuz da yaptircam daha bende yaptirmadim
NilDua Deletedmom_68 hayır doktor bize takvim çıkarmadı. Biz sadece rotayı yaptırdık 3. Ayda şuan 4 aylığız
Deletedmom_875 Menenjit var doktor takvim çıkarıyor onun için. 3 5 13 önerdi bize doktorumuz 3 ve 5 yaptırdık. 13te de son dozu yaptiracagiz
Deletedmom_68 Mdorukkk tabi, rotarix 3-5. nimenrix+bexsero 3-5-13. aylarda ve 5. ayında rotarix nimenrix bexsero hepsi bir yapıldı. önümüzdeki ay nimenrix ve bexsero yapılacak son dozları kaldı
Deletedmom_68 NilDua sağlık ocaklarına giden hazır bir takvim var. hangi ayda başlarsan kaç doz yapılacak diye ama aile hekimleri yine de çocuk doktorundan takvim istetiyor. siz planlamasını doktorunuzla yapabilirsiniz