manikeneko666 işte doktor ona göre tedavi uygulayalım vitamin değerlerin şu an çok düşük demişti kullandım ama iyi gelmedi tekrar gidicem yine baksın ona göre başka bişeyler yazar belki benim büyük oğlum alerjikti ben bir çok besini tüketemedim Uzunca bir süre sonrasında daha tam toparlanamadan küçük oğluma hamile olduğunu öğrendim haliyle iki gebelik üst üste 2 sene içinde bile değil büyük oğlum 18 aylıktı ikisini de emzirdim derken vitamin depoları sıfırlandı ne yesem ne içsem toparlanamıyorum emzirdiğim için bebeğe gidiyor anca sütten kesince rahatlarım ona da en azından 1 yılım daha var