Kızlar bebeğim 8 ay 22 günlük geceleri çok sık uyanıyor artık yoruldum acıktığını düşünüyorum tek meme emiyor son 20 gündür yatmadan gece maması yedirip uyutuyorum ama ona rağmen devamlı uyanıyor acaba devam sütüne mi geçsem biberonla yoksa biberonda başka doyurucu gece uyandığında verebileceğim bşy var mı ? Gündüz sorun yok ek gıda fln idare ediyoruz gece problem yardımcı olurmsnz? Mamalarda pahalı acaba hiç geçip alıştırmasam mı