rumeysa_2323 3ay26 günlük bebeğim var evde başım acık dışarı çıkınca kapatınca beni tanımıyor ağlıyor aranızda böyle olan var mı ne zmn düzelir bu hiç susmuyor
Drysmsn rumeysa_2323 beni bebegım de öyle basımı kapattığımda ağlamaz ama görünce garip bakıp ıncelıyor Namaz da da yanımda olmadığı ıcın hıc alışık değil Sonra gülümseye başlıyor ıyıce bakınca 🙃
Zumra_Fatma rumeysa_2323 evin içinde arabara yazma takman lazım cnm artik ben bi yere gdince nirmal olarakdan basimi orttugumde kizim gulumsuyor evin icinde yemek yaparken olsun arada yazma takın gorsün size alissin
izmirizmir35 rumeysa_2323 ben kapalo deglm ama kuran okurken kapatinca kizimda tanimazdi o aylarda aglardi seslenin konusun surekli benim annen falan diyip kucagoma aliyofum
sessizkuzucuk Evde namaz kılarken vs görmüyor mu sizi? Tanıyordur, ama başörtülü görmediği için yadırgıdıyor korkuyordur. Evin içinde arada tülbent takın alışır
Hndealnathn Çok normal.ben gözlügumu takınca kızım kıyameti koparır emmeyi reddededir bu yüzden 1 sene hiç gözlük takamadim tabi haliyle numaram yükselmiş kısa sürede 😏