Arkadaslar ben 18 haftalık ikizlere hamileyim. Yalnız henüz hareketlerini hissetmiyorum bu normal mi ? Bir de size başka bir sorum olacak: 1 haftadır çok şiddetli oksurugum var hastayım öksürmekten sırtım kaburgalarım ağrıyor yani artık o derece. Bunun bebeklerime bir zararı olur mu ?