Colahusu 7 aylık olduk artık heryer yanıyor sıcaktan evdeyken bazen sadece atletle bırakıyorum daralmasın diye siz nasıl giydiriyorsunuz?
Dondurmalikahve Colahusu Yaz sıcağında zıbınla dururdu evde bazen bezle bile durdurduğum olurdu 25 derecenin üsütüyse hava direkt yazlık 30 derece üstü ise sadece zıbınla dışarı çıkarırdım
Colahusu Deletedmom_110 yurt dısındayım şuan ama 1 aya türkiye gelcem eskişehire orda havalar iyimiş diyorlar yani yazın genelde sıcak olur şimdi bilemem de
sezer2022 Deletedmom_110 Colahusu aynen daha doğalgazı kapatmadık Eskişehir’de bebekleri yoksa sıcak derler 🙈
Colahusu nazlimom_ yurt dışındayım cok nemli buralar ama 1 aya eskişehire gideceğim ordada iyi olur havalar genelde
Asym33 Colahusu Nerde yaşıyorsunuz oğlum 1 yaşında Mersin’de evin içinde hala uzun şeyler giyiyoruz yinede bebeğe göre serin dikkt et mevsim geçişi tam hastalık havası
Asym33 Colahusu Aynen 1 ay sonraya artık tamamen yazlığa geçilir ama şuanda evin icerisi yinede serin incede olsa bı pjama takımı giydir ev içinde bence canım yinede sen bilirsin tabide
Nursena0606 Colahusu Adanadan bildiriyorum yaniyür buralar. Ben de uzun kol zıbın ve günlük pijama ile bırakıyorum. Bir aya yarım kol zıbın giyer.
Zlm Colahusu evde tek çıtçıtlı dışarı parka gidiyosak ince tayt gezmeye gidiyosak şort üst yada tulum şortlu ama henüz o havaya erisemedik geçen sene ve ondan önceki sene öyle yaptım