Merhaba kızlar, 2 gün önce 3 aylık oğlum menenjit bexsero aşısının ilk dozunu oldu. O gün ateşledi ve cok huysuzlandı, ağladı.. dün de gözünde bu kırmızı lekeyi farkettim. Ateşe ve ağlamasına mı bağlıdır? Geçer mi? Hiç böyle bir şey yaşayan var mı?

Cuma günü aylık takip randevumuz var, göz doktorundan da randevu almalı mıyım sizce?