rumeysa12 20 aylık oğlum sürekli mama sandalyesinde yemek yerken ya bilerek yere fırlatıyor ya içeceği yere döküyor ya da yemekleri ne kadar anlatsam da devam ediyor tükendim artık napmam lazım