Aaaeee Merhaba daha önce akvaryuma ücretsiz girmek için bir şeyler vardı konu açılmıştı acaba şuanda da öyle bir durum söz konusu mu gidenler var mı bilgilendirir misiniz 🌸
AnnaKarenina_ Aaaeee emaar akvaryum ve hayvanat bahçesi var orayada gidebilirsiniz biz geçen hafta gittik bayıldık çok çeşit canlılar var ve yakından görebiliyorsunuz hepsini
dilantrkmn Forum istanbulu telefonunuza indiriyorsunuz orda kampanya şeklinde cıkıyor ama şuan yok diye biliyorum ocak ayında bitmişti bende bir kaç önce gitmek için baktıgımda yoktu kampanya bitmişti biletler de almış başını gidiyor 400-500 civarında
tombikdonerkankasiiskender Viaport tuzla marşna akvaryuma gittik bir kaç hafta önce çok fazla bişey yoktu ama yine fena değildi 269 lira yetişkindi yanlş hatırlamıyosam