Selam anneler meme de sivilce tarzı şeylerin çıkması normal mi ? Bende iki dir oluyor birincisi geçti şimdi yine çıkmış iki tane yan yana biri iğne ucu kadar ve iltihabı dışardan gözüküyor minik bir nokta diğeri biraz daha dipli ucu gözükmüyor kırmızı ve biraz daha büyük bir mercimek kadar falan hep tek meme de çıkıyor nedense önceden hiç olmazdı emziriyorum diye mi oluyor acaba başına gelen yada bir fikri olan var mı ?