Merhabalar, benim merak ettiğim bir konu var danışmak istiyorum. İnsülin direnci olup emzirirken ilaç kullanan anneler var mı aranızda? Doktor bana ilaç vermedi ama kendimi asla tutamıyorum kilo veremiyorum canım sürekli şekerli bir şeyler yemek istiyor spor yapıyorum ama spordan sonra daha fazla şekerli şeyler yemek istiyorum ilaç kullanmıştım zamanında baya da kilo vermiştim ama şuan kilolar yüzünden çok mutsuzum. Ne yapmam gerekiyor? Başına gelen var mı?