Maryyy Kizimin sacini kazidik ama makina ile, cunku cok zayifti, ise yariyor mu? Gurlesirmi? Yapan varmi?
Deletedmom_297 Maryyy arkadaşım kazıdı hiçbir faydası olmadı bende yapmadım kızıma görünce :) inşalalh size yarar
omaraysegul Maryyy ben yaptim buyuk kizima tuy gibiydi ve azdi saclari. auan gayet saglikli cikti uzadi bile
EdaKOSAR Maryyy 6 aylıktı kızımın saçını kestirdigimizde, şuan daha gür ve daha açık renk bir şekilde çok güzel uzuyor
Maryyy Deletedmom_297 🙈yaa benim cevremde farkli farkli yorumlar yapti insallah minnacikta olsa saclari bosuna gitmemistir toka takmaya baslamistim😝
Maryyy Deletedmom_297 🙈yaa benim cevremde farkli farkli yorumlar yapti insallah minnacikta olsa saclari bosuna gitmemistir toka takmaya baslamistim😝