Bu nasıl aşı oturuo ağlıcam yaa.
Kızlar pazartesi saat 15 civarı aşı oldu. Yedi içti uyudu normal zaman gibi
Gece 1buçukta kusarak uyandı sabaha kadar 5 kere kustu. Sonra ishali başladı bacaklarına akacak kadar 15 dakkafa bir bezini üstünü değiştirdim öğleden sonra şiddeti azaldı. Sonra ateş başladı bi düşüyor bi çıkıyor.
Yine sabah hafif ateşimiz var ve yine ayaklarına akacak kadar ishal oldu
Bunu yaşayan varmı? Mikrop kaptıda aşıya mı denk geldi üşüttümmü çocuğu kafayı yicem
Diğer aşılar da hafif ateşi çıkar ertesi güne kalmazdı