Çok küçük değildi oğlum 5 yaşına giriyordu alerji testi yaptırdığımızda.alerjik astım teşhisi kondugu için yapıldı.15-15 toplamda 30 alerjen madde 2 koluna ucu çok küçük bir iğne ile önceden kalemle çizilmiş yerler delindi damlalar damlatildi 25 dk boyunca kollarını oynatmadan beklemistik