Deletedmom_48 Asellina05 bnde edevlette emanette diye 3farklı tutar görünüyo gttim ptt ye sordum bizlik değil sgk ya sorcaksınız dedi bende sadece doğumdan 2gün sonra 300tl almıştım ama edevlette görünen tutar biri 4bin biri 3bin anlamadım vallahi kime neye göre veriliyo
gizemgnd Asellina05 normal herhangi bir pttye gidip alabilirsiniz e devletten kontrol edin pttye gönderildi yazıyorsa alabilirsiniz
edabolukbasi Asellina05 doğum parası dediğin şey ne çalışıyor musun 16 haftalık iznin parasından mı bahsediyorsun onu anlamadım ?
Bilgeebaby Asellina05 valla ben 25 Martta doğum yaptım. Dün gidip sordum hala yatmamış ne zaman yatacak bilmiyorum
miracmoms Aile ve sosyal bakanlığına gidip form dolduruyorsunuz ondan sonra 1 ay içinde pttde adınıza yatıyor
Deletedmom_48 miracmoms kimlere yatıyor bu acaba sadece özel kurumda calışanlaramı yani devlette olanlarn böyle bi hakkı varmı bilginiz varmı?
miracmoms Deletedmom_48 benim dediğim ilk çocuk için 300 ikinci çocuk için 400 üçüncü çocuk için 600 tl veriliyor bunu her anne alabiliyor çalışsan da çalışmasanda, çalışıyorsanız o doğum parası hakkında sgk ile görüşmeniz gerekiyor sanırım onu bilmiyorum
Deletedmom_48 miracmoms hımm bnm bahsettiğim bu değil edevlette iş görememezlik yazınca çıkan tutar doğum sonrası o sandım ben tesekkür ederim cevap için:)
Csmvrl miracmoms biz aile sosyal yardima gittik ordan başvuru yaptik nisanda dogum yaptim mayis sonu haziran basi paranizi PTT den alabilirsiniz dediler cocuk parasını
Atlass63 Deletedmom_48 eğer devlet memuru iseniz o şekilde görünür maaşınız yatiyorsa maaşınız yatmiyorsa SGK dan alırsınız
Asellina05 gizemgnd yazmıyor ben gittim yatmamış dediler eşine yatırılmış olabilir dediler neden bana yatmıyor bir bilginiz var mı
gizemgnd Asellina05 çocuk parasını mı sordunuz siz acaba sanırım o babaya yatıyor. Biz de henüz başvurmadık ona
Deletedmom_65 edabolukbasi hayir ondan bahsetmiyor devletin ayrı verdiği yeni doğan çocuk için verdiği para çalışanlar için süt parasi diye geçiyor
edabolukbasi Deletedmom_65 o 300 lira gibi bişey sosyal hizmetlere başvurdu eşim öyle verdiler 1 ay sonra
Deletedmom_65 edabolukbasi evet o ücretten bahsediyorlar ama sosyal hizmetten alındığını ilk defa duydum
miracmoms ALPARSLAN_bey aile ve Sosyal Politikalar bakanlığına gidip form dolduruyorsunuz bebek doğunca onun kimliğiyle beraber sonra 30-40 gün sonra pttden adınıza yatıyor bide süt parası var eşiniz veya siz sgklı iseniz ona da başvuruluyor onu unuttum ama googleden bakabilirsiniz
Kckglcn gizemgnd nasıl oluyor acaba bilginiz var mı ? Ben çalışmıyorum bit yerden para almadım hiç. Nereye başvuruyoruz nasıl oluyor hiç bilmiyorum