Mom120 Iyi günler hanimlar☺️Refleksoloji ayagin belli bölgelerine yapilan masajdir kisaca özetlemek gerekirse. Ayaktaki her bir bölgenin vücuttaki her organla her sistemle ilgisi olusundan yola cikilarak yapilir. Bebeklerde gaz sancisina da iyi geldigi söyleniyor. Ben zaten esime de hep yapardim bebegim oldu gazi olsun olmasin hep yapiyorum genelde bez actigimda kisa süreli yapiyorum bazen de aksamlari bacaklari ayaklari serbest kalsin hava alsin diyerek sadece bezle birakiyorum bu esnada da ayaklarina masaj yapiyorum cok sükür siddetli,uykusuz birakan bi gaz problemimiz yok belki de bu yüzdendir bilmiyorm ben özellikle bu sebeple yapmiyorm refleksolojinin iyi oldugunu bildigim icin yapiyordum ama bugün kendi kendi düsünürken belki de masaj yaptigimdan gazi olmuyodur dedim ve bu öneriyi sizle paylasmak istedim. Internetten hangi bölge hangi organa iyi gelir bakabilirsiniz. Hic bisey kaybetmezsiniz aksine ise yararsa kazanciniz bile olur denemekte fayda var😬
deletedmom2200 Mom120 bebeğiniz kaç aylık peki henüz olmadı demişsiniz ya onu merak ettim çünkü ben herşeyi yapıyor olmama rağmen 8. Haftasında tavan yaptı huysuzluğu o zamana kadar kısmen iyiydi yine 🤨
Mom120 deletedmom2200 2.5 aylik bebegim belki yapisi geregi cok gazli degildir bilemiyorum ama her bez acmada ya da aralikli olarak kisa süreli de olsa ayaklarini tabanlarini ovuyorum. Belki bu yüzdendir belki de yapisi öyledir. Gazi oluyo ancak kendisi cikarabiliyor alttan sancili gecirmiyor cok sükür☺️
dphnln Merhaba. Refleksoloji hakkında bugün uzmanından bilgi edindim. Kafamı karıştıran bazı durumlar var. Siz bu işin uzmanı mısınız? Yoksa internetten bakarak mı uyguluyorsunuz?