Fatma22 sana bişey olursa bir değil iki çocuk ortada kalacak onun dışında değişen bişey yok, kardeşler birbirine destek olacak iyi geçinecek anne baba yerine geçecek diye bi kural zaten yok, böyle bi sebeple ikinci çocuğu düşğnmek daha doğmadan ona onlara sorumluşuklar yüklemek demek, bende 28 yaşındayım oğlum 3 yaşında gurbette tekim eşimle, çalışıyorum ben doğuruyorum bakıcı büyütüyor aşırı saçma geliyor, günümüz ekonomisinde zaten çok çok zor refah bir yaşam sağlamak. Bunlar benim düşüncelerim tabiki, bu nedenlerle ben düşünmüyorum ki yapı olarak da çocuk büyütmek için biraz daha sabıra ihtiyacı olanlardanım, sizin için hayırlısı olsun, benim demek istediğim etraflıca düşünüp böyle bir karar almanız 🌷☺️