Minigim38 ben emzirmiyorum mama veriyorum gün içinde 3 saatte bir verdiğim için gece de aynı düzende uyanıyor 5 ay 26 günlük 9 da yatırıyorum doyurup 3 sefer de mama için uyanıyor 7 de ayaktayız.
Bence her uyanmasına emzirmeyin emzik verin pış pış yapıp uyutmayı deneyin bazen benim ki de 3 saatten önce kalkıyor emzik veriyorum devam ettiriyorum uykuya. Aslında her uyanması açlıktan olmuyormuş çişini yaparken de uyanıyormuş ya da sıcak soğuk vs rahatsız ettiği için. Her uyandığında vermeyin alışmasın sonra sonra kalkmaz bence