Rabiaklk benim oğlumun 2 ay sürdü yüzündeki ve gözlerindeki sarılığın geçmesi, değeri normaldi ama yüzünde ve gözlerinde bir.turlu geçmedi kaç kere götürdüm doktora en sonunda fizyolojik sarılık korkma dedi ama bir kaç kişiden daha duymuştum 6 aya kadar geçmeyeni de varmış