Merhaba anneler❤️
Biz 4 aylık olduk ve sağlık Ocağı kan ilacına başlamam gerektiğini söyledi.
Devletin verdiğinin iyi olmadığını çok okudum burada ve hangisinin daha verimli olduğu konusunda yardıma ihtiyacım var.
D vitamini şuana kadar Monovit ile devam ettik ama onun da değişmesi lazım.
Yararlı bulduğunuz markaları yazarsanız çok sevinirim 🌸