Bebeğim 40 günlük kafa sekli için yan yatması gerekir ilk dogdugu zamanlar yatıyordu şimdi kesinlikle yan yatmıyo yatıyorum kendini düzeltiyo yan yatırıp arkasına bişey koyuyorum bu sefer dönemiyorum diye ağlıyor sizler bu durumda neler yaptınız Boyle bişey yasayan var mı kafası yamuk olacak diye korkuyorum düz kafa yastıgında da dönüyor