Dlaydners Kızlar doğum yapalı tam 3 ay oldu ve ben regl oldum. Normalde adetim 5 gün sürerdi, şimdi 1bucuk 2gün sürdü başkada kanama yok. Normal mi ? 🌸
merveearas 1 seneye kadar böyle olması normal 1 sene sonra düzelmezse doktora gidebilirsin bana hemşire öyle demişti