Kazanlı ütü kullananlar sizin de ütü masanız yarım saate kalmadan alttan su damlatıyor mu ? Benim ütü masamda iki adet ütü masası kılıfı var ama bana mısın demiyor , habire su akıtıyor alttan. En altta A101’den aldığım ütü masası kılıfı var , onun üstünde de gazella ütü masası kılıfı var. Bu sorunu nasıl çözebilirim?