Arkadaşım 10 aylıkken vermeye başlamıştı mama bebekte ağız kokusu yapmış o yüzden bırakmış önceleri marketten pınar alıyordu ama şimdi açık süt alıp onu veriyor. Benim kızımda mamayla büyüyor 11 aylık gibi vermeyi düşünüyorum temmuzda suyla seyreltip mamayı bırakmak istiyorum artık dışardan yiyor zaten baya geceleri vermek için. Bana kalırsa açık süt alın kutu sütler süt değil süt tozu hiç bir faydası yok mama verin daha iyi onun yerine