yazgulu123 Kızlar yardım edin. Kızım 15 aylık artık yediği şeyleri de reddediyor tek yediği ekmek ve mama. Kafayı sıyırıcam tekrar yemeğe nasıl alıştıracağım nasıl yapıcam. Yoğurt delisiydi ağzına sokamıyorum
Aysee_38 yazgulu123 14 aylık 15 aylık olacak. Aynı sorun bende de var. Yiyen cocuk yemez oldu neden bilmiyorum. İnş geçicidir. Diştendir diyorum artık
Gulbiye yazgulu123 15 aylık olmak üzere kızım aynı hiç yemek seçmeyen cocuk şuan hiç birşey yemiyor ekmek ve kaşar dışında ne meyve ne yemek çok üzülüyorum hep kabız ac biliyorum ağlıyor ama yemiyor bende mama veriyorum bu sefer iyice mamaya düşkünlük başladı sanki acaba bu aylarda normalmi inşallah zamanla düzelir
Ayse361 yazgulu123 ayy sizde demi aynı durum Bizimde öyle kızım 14 aylık ek gıdaya geçtiğinden beri yemek seçmeyen bebem apzına bir lokma birşey sürmüyor sadece ekmek içi ve mama bu kadar ama bu dönemde sanırım her bebekte oluyormuş 16-18 ayına kadar sürüyormuş sanırım
yazgulu123 Aysee_38 sizinde mi öyle. Kafayı yicem. Nasıl dönücek yemeğe. Tek yediği ekmek devamlı kabız. Sizinde öyle mi. Kimsede akıl vermemiş.
yazgulu123 Gulbiye evet şuan 15 aylık duyduğum tüm bebekler bizim bebekler gibi tamamen ekmek düşkünlüğü ve kabızlık. Başka birşey demiyorlar. Umarım tez zamanda düzelir kafayı sıyırmalık bi sürec
pelinmasal Benim kizim 17 aylik o da 2 3 aydir birsey yemiyor sabaklari pankek aksamlari krep malzameleri robotton cekip icine katiyorum besleyici olsun diye baska birsey yemiyor asla baska yemek yemiyor tiksinme hareketi yapiyor
yazgulu123 pelinmasal bizimkide kaşığı gördüğü gibi zırlmaya başlıyor. Herkes bu aylarda sıkıntı yaşıyor sanırım. Mesela salatalık ek gıdaya başladığımdan beri yediremedim. Görünce bile bağrıyor
yazgulu123 Ayse361 ay inşallah bu dönem bitincee eskiye dönerler. Yoksa ben zıvanadan çıkmak üzereyim. Hunileri takıcam. Zayfladı kabızlığı ayrı dert makat çatlağı ayrı dert ne yedircem ayrı dert. Of of