Mrvkdr Büyük oğlumun adı Yiğit Ali soyismimiz Aslan bencede kararsız kalınabilcek isimler ☺️ Kura çekin ikiside güzel siz bilirsiniz☺️ Adıyla yaşasın 🙏
Akyldztgba Şimdi şöyle bişey var bnm oğlum doğdu ve 3 aylık adı yiğit Ali 🙂ama bi kararszlık oluşmya başladı bnde aslan daha cazip gelmeye başldı o yüzdnde kafa karışıklığı yaşyrm🙄
Mervekavves Akyldztgba evin içinde bağırarak söyle çağır canım en çok hangisi hoşuna giderse onu koy biz öyle yapmıştık ☺️
CatBoy Akyldztgba Yiğit Ali bence arkadaşımın oğlunun ismi çok akıllı, aşırı sevimli ve sıcak kanlı 🥰