Mnlllll doktoruna sorun herkes bu soruyu soruyor ama bebekten bebeğe değişebilir. Buraya sormak çok mantıklı değil saglik bu. Biz 6 ayligiz 8 kiloyuz günde 1 ml içiyor yani 2 kere çekiyorum pipetine. İki beslenme arasında veriyorum öğlen ya da akşam. Belli bir saatimiz yok