Sekeranne4 19 aylık hıc yatırmadım kızlar ne biliyim Hep düz yada yan yattı korktum da acıkcası yüz ustu yatırmaya braz buyursun kendı zaten yatar
MinikPandam_ Sekeranne4 ben de yatirmadim korkarım yaa tehlikei geliyor bana. Gözetimim altındayken belki ama gece uykusu sıkıntı
Tatlisannee Sekeranne4 17 aylığız ben de yatırmadım ama büyüdükçe kendi dönerken yüzüstü yatıyor sonra alttan koca pırtttt 😁😁😁😁😁😁
Prenses_annesi04 Sekeranne4 daha büyük ya benm.kizim 11 aylık yüz üstü yatıyor yan yatıyor bende korkuyodum ama öyle uyumayı seviyor engel olamıyorum bende nasıl istiyosa öyle olsun dedim bazen gece uyanıyorum yatağın diğer ucuna gitmiş uyumuş halde😂şükür bsiey olmadı daha büyükler anliyolar
hndstncvzlikek Gazı falan kolay cıkıyor öyle yatırıp dene sevmezse ağlar zaten. Karşısına ilgi çeken seyler koy. Tummy time diye Google dan arayabilirsin canım YouTube da da güzel anlatıyorlar
Lilybaby Sekeranne4 kusan bi bebek olmasına ramen 3 ay kontrolünde doktor kontrol etti boynunu tutabiliyordu artık yatırabilirsin yüzüstü dedi. Ben o zamandan beri yatırıyorum uykuları uzun ve güzel oluyor. Çarşaf gergin olursa sorun olmaz ben reflü yatağında yatırıyorum.
purpleblue Sekeranne4 bu aya kadar kendi yatmadıysa bravo🙂 benim kızım 4,5 aylıkken dönmeyi öğrendi o zamandan beri hep yüzüstü yatıyo
incikko Benim kızım da 4 aylıklen tamamen dönüyordu ve yüzüstü yatmaya başladı ilk zamanlar düzeltiyordum baktım ven düzeltiyorum o dönüyo demek ki öyle rahat ediyor diye bıraktım şuan 1 yaşında hala yüzüstü yatar