Benimde aynı sorunum var senelerdir doktora gidersem endeskopi ister diye hep erteledim korktum şimdi hamile kaldım kat kat daha arttı artık işkence gibi kustukça kan geliyor sürekli geğirme ihtiyacı mide yanması karın ağrısı ve şişliği yediklerim hep boğazımda gibi