Hhurhrhrhtht hay Allah, ben avent olani veriordum simdi lansinoh olani vermeye basladim iste, o zman tutturabilirsen meme eds ile dene, ben cok savas verdim az da olsa emio yutkunme sesini duyuyorum sütüm az onunda farkindayim gelmeyince sinirlenio ama pes etmiorum sende etme, 1 damlada olsa vermeye calis ilk oglumda cok cabuk pes etmistim ama bu oglumda pes etmicem dedim, 2 danismanla yürüdüm sonuclarini az da olsa aldim tam mamadan vazgecmedik ama memeyi az da olsa tutmayi basardik,, sizde yapabilirsiniz inanıyorum ben size, güçlü bir annesin💪 ben gece uyku sersemligiyle memeyi vermeye calistim, yutkunma seslerini saydim 5 10 15 vs vs nasil mutlu oluyordum anlatamam, gece yanima yatirdim migirdandikca verdim agladi sakinlestirdim yine verdim o zman 1 aylik falandi biraz uzun oldu kusura bakma😊