Merhaba sevgili Anneler bir derdim var burda birbirimizin caresi oluyoruz oyüzden anlatıyorum kızım 2 aylık oldu ilk ay cok güzel gecti 2 ayda üst solunum yolu enfeksiyonu oldu derken gaz olayımız arttı emme olaymız bitti simdi iyilestik ama bu ay 300 gr aldık memeye gelince öğürüyor karnını ayaklarına cekiyor kıvranıyor emme pozisyonuna aldığımda yüzümü kolumun altına doğru sokuyor istmiyor bez sayımız günde 3 4 anca oda az dolu ne yapmalıyım doktor reflü dedi gaviscon suruba baslattı kan ve idrar istedi mama takviyesi yapın dedi her emzirme sonrası 50 ml ama biberon ve emzik tüm ugraslarıma rapmen almıyor kasıkla yedirmek bi saat alıyor ve anca 20 ml oda yarı içe yarı dısa istemiyor kusmaya calısıyor gaz damlası biogaı bi işe yaramıyor sütüm azaldı saparak coğaltmaya calısıyorum ama sağdığım sütü de veremıyorum napmalıyım bana akıl verin basına böyle bişi gelen varmı cok üzülüyorum ac kalıyor kahroluyorum 😰