Nurdanalkanozkan
Geçmiş olsun canım inşallah ciddi birşey değildir korkutmak istemem ama benim kızımda öyle öyle kendini sıkıyodu, o sıkmalar sırasında bi kere ağzı kaydı bi kere de gözleri yukarı doğru seyirir gibi kaydı. Çocuk doktoruna gittik nörolojiye yönlendirdi. Bu gibi tuhaf durumları nöbet olarak değerlendiriyolarmış eğer videoya alabilme şansınız olursa doktorunuza gösterin mutlaka. Ayrıca konuşuldu mu bilmiyorum atak msjlarından göremedim konuşulduysa rahatsız ettim kusura bakma tekrar çok geçmiş olsun. Keşke böyle postlar atak hesaplamalarıyla kaynamasa🤷🏻♀️🤷🏻♀️