3 aylık bebeğimi uyku saatinde(20.00) emzirdim sonra uyuttum uykuya zor geçtik geçmemiz 22.00 ‘ı buldu. O sırada emmek istemedi bende uyusun diye emzirmedim. Şuan çok güzel dalmış uyandırıp emzirsem mi yoksa kendi uyanmasını mı beklemeyelim çok acıktığında kendi uyanır diye düşünüyorum. Ama bir yandan da acaba açmıdır demeden kendimi alamıyorum