Btll_ Merhabalar,3-4 aylık bebeklerinizi akşam en son saat kaçta ve ne şekilde uyutuyorsunuz? Ben bazı gecelerde uyutmakta zorlanıyorum 1 veya 1.5 saat boyunca uykuya anca geçtigi bile oluyor.
Beyzarel1 Btll_ 2 ay 20 günlük saatlerce sallıyorum asla uykuya dalamıyor😒 dalınca güzel uyuyor ama uykuya dalması çok zor çok zorlanıyorum gazdan dolayı olduğunu düşünüyorum
12345678fatma Btll_ benim bebeğim 4 ay 11 gunluk 1 gün boyunca yarım saatlik uykuyla durduğu bile oldu hic uykusu yok çocuğun anlamiyorum deliricem yakinda gece uykusuna zatn hic geçemiyor surekli gogsumde yada pis pis yapicaksin
Asynm Btll_ uyku düzeni oluşturdum canım ben o saat aralığını saptırmadan yatıyorum mesela gece uyku saatini geçirmiyorum hemende dalıp uyuyor
Btll_ Deletedmom_110 ahh ben de aynı durumdan muzdaribim maalesef.Emiyor uykuya dalıyor ayağıma koyup sallamadan bekliyorum 5 dk sonra uyanıyor.Biraz oynuyoruz ikinci kez emiyor uyuyor tekrar bekliyorum tam daldığı zaman beşiğine koyuyorum.
Btll_ Beyzarel1 sürekli ağlama veya sürekli emme isteği varsa gazdan olabilir.Biz de 2 ay boyunca çektik kabus gibiydi maalesef
Btll_ 12345678fatma çok zor bu şekilde de maalesef.Allah yardımcımız olsun inşallah.Biraz büyüyünce ufak ufak kendiniz uyku eğitimi vermeyi deneyebilirsiniz bir şekilde uykusu düzene girecektir muhakkak biraz sabır gerekiyor
Btll_ Asynm maşallah çok güzel.Benim ki daha küçük olduğu için tam uyku düzeni beklemiyorum ama aynı saatte uyutmaya çalışıyorum. Siz ne şekilde uyutuyorsunuz destekli mi desteksiz mi? Ben bazen nasıl uyutacağımı şaşırıyorum meme harici desteksiz uyutmak istediğim için uzun sürüyor bazı zamanlar
Asynm Btll_ canım ben 3 aylıkken alıştırdım açıkçası geceleri daha sıklıkla uyanıyordu benim sütüm yetmediği için mama veriyorum mecburen mamayı veriyorum mesela sonra göğsüme geçiyorum orda uyuyup kalıyor bazen bazende mızmızlanıyorsa azıcık sallıyorum uyuyor şuan 4 buçuk aylık olduk birde uyuttuktan sonra ben kundak yapıyorum ellerini atıyor ve uyanıyorlar ister istemez
Btll_ Asynm çok güzel maşallah🌺 Ben de mutlaka kundak yapıyorum uyumadan önce yoksa asla uykuya dalmıyor kolları hareket ettiği için.Böyle daha sağlıklı uyuyorlar kesinlikle :)
EylulUmay Btll_ 3 ay 27 günlük son 10 güne kadar uykuya geçişte pek problem yoktu ama doğduğundan beri uyku suresi hep kısaydı en uzun 40 45 dk uyuyordu ama son günlerde emiyor meme agzindan düşüyor iyice daliyor yatıyorum pıt uyanıyor sanki az önce uyuyan bendim gözler fal taşı gibi açık 🤦🏻♀️ ayağıma yatırıp salliyim diyorum öyle bir ağlamaya başlıyor ki sanki ateşe düşmüş sesi kısılıyor artık bağırmaktan mecbur kaldırıyorum yanına yatıyorum onuda yatiriyorum oynayarak uyutmayi deniyorum götünde kurt var 5 dk anca yatıyor yine aynı şekilde ağlamaya başlıyor. Hele bu gece uykusu kabus gibiydi akşam üstü 5te kalkti (25 dk uyumustu) gece 11 oldu daha uyuyacak (normalde 9da uyutuyorum) yatsa ağlıyor emse ağlıyor sallasam ağlıyor kucağımda oda oda gezmek istiyor o zaman susuyor kucağıma yatırdım meme verdim gezerek uyusun bari diye yine ağlıyor çıldırmak uzereydim artık aldım duşa soktum giyindi yine başladı ağlamaya biraz sesimi yükselttim artık taştı baya daha çok ağladı bende ağlamaya başladım hz Fatımanin ninnisini açtım göğsüme yatırdım elini okşayarak uyuttum şükür uyudu çabucak geçse şu atak dönemi 🥺 şuan ona bagirdigim için çok çok mutsuz hissediyorum kendimi aşırı pişmanım
Btll_ EylulUmay Lütfen üzülmeyin bizler anne de olsak insanız sonuçta.Kendi çocuğumuz da olsa bazen sabrın son sınırına geldiği oluyor maalesef.Stresli bir anne stresli bir bebek oluyor stresli bebek de uyuyamıyor sürekli huzursuz oluyor. Sizin enerjiniz mutlaka bebeğinize geçiyor.Eşinizden destek almayı denediniz mi ? Benim bebeğim uyumadığı zamanlarda çok geriliyorum ve ister istemez bebeğime de yansıyor hepten uyumuyor eşim hemen gelip kucağına alıp sakinleştiriyor susturuyor sonra bana veriyor bana verince tekrar ağlamaya devam ederse kendisi uyutuyor.